Kim jestem?

By CreatInka - listopada 21, 2021

  


    Odpowiedź na to pytanie poznasz z czasem pod warunkiem, że będziesz tutaj zaglądać. Sam dojdziesz do wniosku, czy jestem kreatywną inką czy może po prostu kretynką? Szczerze, to nawet osoby w moim najbliższym otoczeniu mają podzielone zdania.


    W jakim celu założyłam bloga? Cholera wie. Okaże się w trakcie jego prowadzenia. Może to taki mały, publiczny pamiętniczek? A może jednak będzie tutaj troszkę wartościowych treści? Pewnie większość czytających ten wpis już ma myśl "kolejny gównoblog".

    Wiem tylko, że na prawdę chcę prowadzić bloga. Długo się zastanawiałam nad jego założeniem i przejrzałam cholernie wiele stron z poradami dla początkujących blogerów. Czy to mi coś da? Kuźwa... mam nadzieję, że tak. 
    Ostrzegam tylko, że bywam sarkastyczna, moje wypowiedzi są czasami przepełnione ironią, a słownictwo bywa bardzo nieprzyzwoite... 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments